mandag 1. februar 2010


Etter 4 artige timer på jobb så skulle jeg gå hjem.. jeg har så vanskelig å tro at det blir sommer om bare noen få mnd! hvordan skal gradestokken ta en helomvending, snøen smelte og fuglene finne veien tilbake på bare 3 mnd?! (jeg gir de frem til mai)
Men det jeg gleder meg til, er å kjøpe hagemøbler og blomter og alt jeg skal ha på min lille veranda. som sagt så bor vi over en kro, hvor det ofte er konserter om sommeren, nesten hver helg faktisk! hvor koselig blir det ikke å sitte på verandaen samme venner, i nye hagestoler, og høre på live musikk mens opp til 300 festglade mennesker surrer rundt nede?


nå skal jeg gjøre noen andringer her hjemme, så skal jeg titte litt på nettet og se om jeg får noe inspo til hva som kan skje ute! det som er saken, er at det ikke kan skje for "mye", fordi leiligheten vår er et veldig "offentlig" bygg, så det er litt regler og sånn å følge:(

har du tenkt på uteplassen din idag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar