onsdag 10. februar 2010

til alle dere last-minute shoppere der ute..

som dere kanskje, eller kanskje ikke vet så jobber jeg i butikk. en jobb som jeg trives veldig godt i fra jeg kommer til vi stenger klokken 8.. så dere det? jeg skrev STENGER 8... det betyr ikke at hvis du er inni butikken før klokken slår 8, så kan du være der så lenge du vil. jeg er faktisk sinnsykt lei av folk som kommer inn i butikken kvart på 8, og tror at de kan titte og styre som de vil til langt over 8... det er ikke det at det er et problem for meg å lukke dørene fem over 8. Men jeg er som alle dere andre, når det er på tide å dra hjem så vil jeg hjem. og det er mye å gjøre i en butikk etter portene har falt! hvis jeg er så heldig å få ned portene 8, så er jeg ute av butikken ca halv ni..

det er også de av dere som har fått for dere at de ansatte i butikken ikke har noe liv utenfor arbeidsplassen. vi sover ikke der..jeg har ikke kontroll over alle gardinene vi i kid har i alle butikkene..

ikke kom her å si at det har noe med service å gjøre, for det vet jeg! jeg yter maks service når butikken har åpent, men når jeg har sluttet på jobb, forventer jeg å kunne dra hjem...

så vær så snill, vær ute av butikken før 8.. helst litt før. ikke tenk; det gjør ikke noe om jeg bare betaler..jo det gjør noe!

unnskyld for at jeg var litt sint nå, men i dag kid "åpent" til ti over 8...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar