tirsdag 2. februar 2010

Selvgjort er velgjort!


Vi bor slik at vi deler ytterste gang med en nabo, nesten som en blokkoppgang, bare mer privat. lyset i den gangen har gått og det har vært mørkt der flere uker! jeg er fryktelig mørkredd og hater den gangen! men i går var det nok! da ble en fin stubbe og en lampe som jeg trodde var ødelagt, løsningen. Jeg syntes ikke det ble så ille jeg? hvorfor byttet jeg ikke bare pære, spør du kanskje? jeg er for lav, selv med en stol.
Det er egentlig naboen sin jobb, fordi han er vaktmester i hele bygget her:)

2 kommentarer:

  1. Utrolig kult, Tonje :)
    - SV; det går veldig fint med leiligheten. Skal sette opp hyller, henge opp gardiner, og fikse walk inn closet'n vår :) altså, finne ut hva vi skal ha inni der, ikea kurver er vel kanskje greit :p hehe. Men bortsett fra det, er det bare pynte tinga som gjenstår.. Og det fikk jeg avsvaret for gitt.. Bombe :p
    Hvordan går det hos dere? utrolig mye kult du lager :)

    SvarSlett
  2. Fått deg stubbe nå? :P
    Ble bra da!!:)
    Karoine:)

    SvarSlett