mandag 1. februar 2010

Glede for 20 kr!

Jeg har laget en liten snerten sak som aldri har kommet til sin rett. jeg laget den for ca..husker ikke..men det var ca på samme til som alle butikkene satt ned varene til 70%. jeg kjøpte et kakefat på jobben til ca 15 kr hvis ikke jeg tar feil, og to pakker med kongler til 2,5 pr.stk på en blomstersmie, og jeg er helt blown away over hvor mye fint man kan lage med enkle midler. jeg sier ikke at alt fint må være dyrt..jeg bare er glad når ting er billig jeg!

1 kommentar:

  1. hei hei, så gøy at du har laget interiørblogg da! Gleder meg til å følge den, jeg ble jo din første følger også :-)

    Så nydelige ting du har laget til. Jeg blir også så ekstra glad når ting er billige, da føler jeg at jeg virkelig kunne unne meg det jeg kjøpte :-)

    Ønsker deg en strålende dag! :-)

    SvarSlett