søndag 31. januar 2010

Jeg må minne meg selv på..

Nå har jeg vært og "fiksa" litt på alle møblene vi har snart! en sort kommode er det eneste som har unnslippi tror jeg... tv benken har fått jul, stuebordet har jeg bleka litt, noe har blitt malt osv. jeg blir alltid fornøyd med de endringene jeg gjør, men innimellom må jeg si til meg selv at det er ikke bare meg her! det bor en mann her på loftet også. og når han kommer hjem fra jobb og kjenner malingslukta står i nesa på han hører jeg bare: tonjeeeee....
det er jo ikke alle som syntes at alt burde være hvitt, og det har jeg full forståelse for. jeg liker at vi har sorte "grunnmøbler" ( sofa, tvbord, kommode, hyller) og at alt annet er hvitt! men det er utrolig hva man kan gjøre med litt maling.. dette var en gang en standardramme fra ikea som så slik ut:



så fant jeg litt maling, bilder fra tyrkia og noen steiner vi fant på stranda og nå ser rammen slik ut:



memo to self: det er ikke bare meg her

1 kommentar:

  1. HVITT ER JO FLOTT...JEG HAR LIKSOM VÆRT IGJENNOM DEN HVITE PERIODEN....MEN DEN KOMMER VEL IGJEN... =) HA EN DEILLIG MANDAG OG NÅ ER DET FEBRUAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    SvarSlett