fredag 29. januar 2010

Første innlegg på ny blogg

Nå har jeg prøvd mange bloggsamfunn uten å helt slå meg til ro, men her på blogspot har jeg vært før, og vet at utforming er veldig enkelt her! derfor gikk Tonje W til å være villaloftet til å bli engleloftet! hvorfor jeg valgte engleloftet er veldig enkelt. Før det første elsker jeg engler og for det andre sier historien at dt spøker litt på loftet i denne gamle villaen, og jeg velger å tro at det er engler;)



Jeg kommer til å blogge om hvordan det er å prøve å starte sitt eget lille hjem, om litt ting jeg lager selv, og forskjellige interiørting. Jeg er en frøken som helst vil tilbringe timer i bruktbutikker og i nostalgiens verden.

Håper du vil følge med på bloggen min, jeg lover at det kommer til å skje mye, og at jeg prøver så godt jeg kan å svare på kommentarer. Jeg vet hvor mye tid enkelte bruker på å skrive kommentarer, og da vil ikke jeg la alt det bryet være for ikkenoe:)

jeg kommer til å legge ut noe interiør-innlegg fra den gamle bloggen min, for dere som ikke har fått med dere de!

ha en god helg.

Mvh

1 kommentar: