søndag 31. januar 2010


Denne helgen har vært kjempekoselig! på fredagen spisete jeg og kjærsten min slankebiff og så på senkveld, måtte ta det pent for på lørdag var det jobb. morro å se alle de nye varene som kommer på kid, og jeg anbefaler å ta en tur til uka for det kommer myyye tilbud som er bra! i går fikk vi besøk av venner og vi drakk og koste oss:) endte med at jeg, kjærsten og to kompiser ble sittende å prate til langt på natt! vi fikk gaver igår og, enda vi ikke har bursdag! det var masse te-lys, duftlys, engle-servietter og 6 ølglass! får helt sjokk jeg, når gutter finner ut sånt alene! det var ihvertfall meget hyggelig.

lillefingeren min er det noe galt med... jeg har krampe i den hele tiden og den har blitt sånn at jeg ikke kan bøye den ut av handa! rare greier..

ha en fin søndag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar