søndag 31. januar 2010

Man tager hva man haver

Her for et par uker tilbake ble jeg plutselig veldig oppgitt over en grønn, stor eske med påskriften"omo" som hadde tatt plass på badet mitt. Etter å ha fundert litt på det fant jeg ut at jeg ville ha en litt mer dekorativ boks å ha min omo i. en venninde av meg hadde funnet en hvit boks det sto "vaskepulver" på, i byen. Så på fredag dro vi å kjøpte det. men da fikk jeg for meg at jeg ville ha en lik boks som det var en grått kors på, og i den skulle jeg ha plaster, paracet og andre lappesaker. Jeg lette etter dette lenge men fant det aldri. det var da jeg fikk denne geniale ideén: Vaskepulverboks + maling = mini helsestasjon...



1 kommentar:

  1. hei på deg , ja ikke sant,,,, prøver å klikke meg inn på forhandlere, men neida,,, kommer bare opp de i holland, og det er jo forsåvidt greit... -for de som bor i Holland...
    jaja, forresten ble førstehjelps boksen kjempefin ;) så smart.
    Menb du , nå må jeg si at jeg er litt overrasket her...
    ALDRI drukket te ?+ går det an ? hehe, jeg er oppvokst på te, har drukket det daglig siden jeg var omtrent tolv;)
    namnam, elsker det,
    Lykke til med te drikkingen da...
    og ha en finfin uke.

    SvarSlett